ProCamera HD؛ تجربه‌ای متفاوت در عکاسی با آیپد

سوشيانت

 

ProCamera HD

اولین بار که استیو جابز آیپد را به دنیا معرفی کرد، خبری از دوربین در آن نبود. اما پس از گذشت زمان و درخواست مکرر کاربران، اپل سرانجام مجبور شد تا دوربین را به آیپد ۲ اضافه کند. این دوربین که کیفیت چندانی نداشت، نارضایتی‌هایی را با خود به همراه آورد تا اینکه سرانجام اپل در آیپد نسل سوم با استفاده از تکنولوژی iSight یک دوربین قدرتمند ۵ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار داد. اپلیکیشنی که به صورت پیش‌فرض در iOS قرار داده شده است، با وجود پیشرفت هایی که در طی نسخه‌های پیاپی داشته، اما هنوز ضعف‌های بسیاری دارد و شاید برای کسانی که دوست دارند با آیپد خود عکس‌های حرفه ای تری بگیرند، چندان دلچسب نباشد. 

اپلیکیشن ProCamera یکی از برنامه‌های عکاسی است که برای آیفون‌دارها نامی آشنا به شمار می‌رود و حالا این اپلیکیشن امکانات متعدد خود را با نسخه ProCamera HD به آیپد آورده. شما در این اپلیکیشن می‌توانید از پتانسیل واقعی دوربین آیپد خود بهره ببرید و هنر عکاسی‌تان را به خوبی بروز دهید. 

در قسمت عکاسی این برنامه شما می‌توانید منو و دکمه عکاسی را در تمام صفحه جا‌به‌جا کنید و آن را جایی قرار دهید که راحت تر هستید. امکان فوکوس چندگانه نیز یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن به شمار می‌رود. شما همچنین می‌توانید با استفاده از حالت RapidFire عکس‌های پشت سر هم را با کمترین فاصله زمانی تهیه کنید و خیالتان راحت باشد که به کمک ویژگی Anti-Shake image Stabilizer ، لرزش دست شما کمترین تاثیر ممکن را بر روی عکس‌ها خواهد گذاشت. تنظیمات متعددی نیز جهت کنترل نور و سایر موارد در این اپلیکیشن گنجانده شده. در ضمن اگر دوست دارید تا خودتان هم در عکس باشید، می‌توانید از قابلیت Self-timer بهره ببرید که امکان عکس‌برداری خودکار با تاخیر چند ثانیه ای را به آیپد اضافه می‌کند. 

در قسمت ویدیو نیز می‌توانید صحنه ها را با کیفیت 1080p در آیپد جدید و 720p در آیپد 2، شکار کنید. در حین فیلمبرداری نیز می‌توان از صحنه‌های دلخواه عکس گرفت و یا با استفاده از زوم 6x، جزییات را با کیفیتی بالا به ثبت رساند. در نهایت نیز می‌توان تصاویر گرفته شده با این اپلیکیشن را در شبکه‌های اجتماعی مورد نظر، به راحتی به اشتراک گذاشت. 

این اپلیکیشن به همراه امکانات متعددش برای آیپد 2 و آیپد جدید تهیه شده است و بر روی iOS 5 به بالا، قابل اجرا است. شما می‌توانید این برنامه را با حجم ۹ مگابایت و قیمت ۲.۹۹ دلار از اپ استور دانلود نمایید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 7 / 6 / 1391برچسب:,ساعت11:12 قبل از ظهرتوسط علی قريب | |